2016. március 20., vasárnap

Díj!

Köszönöm szépen a díjat รcคяłεттł¡ł¡тн яคvεห-nek! J Már csak azért is lepődtem meg nagyon, hogy megkaptam ezt a díjat, mert nagyon hosszú ideig szüneteltettem a blogot, és még csak nem is szóltam róla, ami miatt nagyon röstellem magam, szóval szeretnék ismét bocsánatot kérni.

Szabályok:
♦ Köszönd meg a díjat, és tedd ki, kitől kaptad! 
♦ Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! 
♦ Írj 12 6 dolgot az illető blogjáról!
♦ Írj 12 a saját blogodról! 
♦ Válaszolj 12 kérdésre! 
♦ Tegyél fel 12 kérdést! 
♦ Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hisz mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény; a lényeg, hogy építő jellegű legyen. (Ha a díj bejegyzés alá kommentelsz, az nem számít, ;) )
♦ Cseréljetek linket!
♦ Küldd tovább 12 2 embernek!
♦ Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

6 dolog az Impossble Destiniesről:
1. A történet egy angyallányról és egy démonfiúról szól.
2. Sok titok van és lesz a történetben.
3. Eddig öt fejezet van fent a blogon.
4. Ez a díj volt az első díja.
5. Nagyon élvezhető az írásmódja.
6. A történet és a design az író saját munkája! J

12 dolog a Thousand years-ről:
1. Nagyon hirtelen ötlet volt, hogy nekiálljak ennek a történetnek, az egésznek az ihletője az volt, hogy a The Originals második évada befejeztével konkrétan szenvedtem a sorozat hiányától. :D Úgy gondoltam, ha már úgyis olyan sokat kell várni a harmadik évadra, addig sem kell TO nélkül élnem.
2. Aki olvasta az eddigi fejezeteket, tudhatja, hogy Klaus időnként Kismadárnak hívja Abbyt. Eredetileg Marcel nevezte volna így a főhősnőt, de már örülök, hogy ezt megváltoztattam.
3. Rengeteg titkot tervezek a történet folyamán…:D (Remélem én magam azért nem fogok belekeveredni.)
4. Semmiképp sem akartam olyan lányról írni, mint amilyennel a legtöbb regényben találkozok. Tudom, hogy azokban pont, hogy az a jó, hogy könnyen lehet velük azonosulni, de Abbyt egy erős személyiségű lánynak képzeltem el, akire még véletlenül sem lehet rámondani, hogy „olyan nagyon semmilyen igazából”.
5. Még nem döntöttem el, hogy a bloggal követni fogom-e a harmadik évad eseményeit, de nem tartom valószínűnek. Maximum néhány fontos momentumot veszek át belőle. (Jelenlegi terveim szerint.)
6. A sorozatban szereplő Camille O'Connell még nem tűnt fel a fanfictionben, és egyelőre nem is siettetem. Még azt sem döntöttem el, hogy szerepelni fog-e benne. :D
7. Jelenleg Miranda a kedvenc szereplőm. (Csakis Abby után persze.)
8. Mielőtt belevágtam volna a történetbe, úgy terveztem, hogy Abbyt emberként ábrázolom. Csak később jött a boszorkányos ötlet.
9. A történetet nagyon kis mértékben Cassandra Clare A végzet ereklyéi trilógiája (első trilógiája!!) is ihlette.
10. Nagyon sokáig nem tudtam, mi legyen a címe a történetnek.
11. Nem leszek kegyes a szereplőimhez. (*sátáni kacaj*)
12. Már tudom, hogy nagyjából mi lesz a történet vége, de azt még nem döntöttem el, hogy happy enddel zárjam-e vagy ne.
Válaszom 12 kérdésre:
1. Honnan jött a blogod ötelte?
  – A The Originals sorozat és főként a második évad utáni hiányérzetem ihlette.
2. Miért kezdtél el blogozni?
  – Nagyjából 11 éves koromban kezdtem el „írni”. Akkor döbbentem rá, hogy nem is rossz dolog, és ahogy idősebb lettem és fejlődtem, gondoltam miért ne vághatnék bele, talán kapok némi visszajelzést.
3. Milyen témában/témákban írsz?
  – Jelenleg főként fanfiction, de már elkezdtem egy fantasy „könyvet”, amit nem szándékozok megosztani a blogspoton. (Jelenleg fantasy midenekfelett!)
4. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
  – A társoldalam szerkesztője, Sierra.
5. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
  - Változó, de többnyire igen. Persze néha jobban örülök, ha teljes csend van körülöttem.
6. Mi inspirál?
  – Az olvasóim, a visszajelzések, Leiner Laura és A Szent Johanna gimi története, a nővérem, Cassandra Clare Draco trilógia története, és a barátnőm, aki hisz az írói tehetségemben, amikor én épp nem.
7. Ki/kik a kedvenc író(id)?
  – Cassandra Clare, Jamie McGuire, Leiner Laura.
8. Mit szeretnél elérni az írással?
  – Legmerészebb álmom, hogy bestseller legyen az egyik jövőbeli könyvemből.
9. Volt olyan, hogy valamiért abbahagytad az írást?
  – Sajnos volt, legtöbbször időhiány miatt, de előfordult ihlethiány is. (Nem tudom, melyik a rosszabb.)
10. Ki a kedvenc karaktered a saját blogodból? Miért pont ő?
  – Természetesen Abby. Nem is tudom, egyszerűen szeretem a karakterét úgy, ahogy van, persze nem véletlenül formálom ilyenné. :D Egyébként rajta kívül Miranda, mert kedvelem benne, hogy olyan szókimondó, ami a szívén az a száján. Magabiztos, és tudja magáról, hogy valószínűleg sokan utálják (legfőképpen irigységből) és ezt rendkívül élvezi.
11. Szereted előre megtervezni a története(i)d minden egyes lépését, vagy csak spontán jönnek az ötletek írás közben?
  – Az ötletek nagy része szerintem a fejezetek írása közben jut eszembe. Persze van olyan is, hogy iskolából hazajövet, a busz ablakán kibámulva elkalandozok, és eszembe jut valami nagyon ütős, csak úgy a semmiből. De olyan sosincs, hogy „na most akkor leülök, és addig fel sem állok, amíg ki nem gondolok valami jó sztorit”.
12. Szeretnéd egyszer kiadatni az egyik műved?
  – Minden vágyam, hogy egyszer, amikor bemegyek a könyvesboltba, a saját irományommal találjam szembe magam. J Rosszabb napjaimon ez éltet. :D
Az én 12 kérdésem:
1. Honnan jött a blogod ötlete?
2. Mit csinálsz, ha ihlethiányban szenvedsz?
3. Érezted már azt, hogy talán nem is vagy tehetséges ebben, és legszívesebben abbahagytad volna az egészet? Ha igen, mi segített ki ebből a súlyos (írópalántáknak legalábbis biztosan :D) depresszióból?
4. Elolvassa valaki a fejezeteidet, mielőtt megosztod?
5. Írás közben, csak úgy leírod a dolgokat, vagy közben magad elé képzeled az adott jelenetet?
6. Mi a legnagyobb vágyad? (Írás terén és azon kívül is.)
7. Akartál valaha az általad megformált karaktereid bőrébe bújni? Ha igen kiébe és miért?
8. Mit szeretsz a legjobban az írásban?
9. Mi az, ami erőt ad és inspirál?
10. Szerinted E/1-ben vagy E/3-ban jobb olvasni/írni?
11. Van olyan karakter a történetedben, akit egy ismerősödről mintáztál? Ha igen, melyik az a karakter?

12. A főhősödnek sok tulajdonságodat átadod, vagy próbálod teljesen ellentétesre formálni?

Akiknek küldöm: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése